Saturday, June 13, 2009

Ketam

Buat Puan Mariana...
Pada suatu hari, aku sangat sangatla teringin nak makan ketam. Time tu semua member yang posting Sabah cakap tempat diorang byk ketam. SO, aku pon termasuk hati nak makan ketam juga. Memandangkan time itu, kawasan yang aku tinggal tidak membenarkan aku membeli ketam di pasar di sebelah sana. Jadik, aku sebot dengan seorang hamba Allah ni, teringin la nak makan ketam. Jadik, keesokan harinya, ketam masak gulai aku terima. Syukurnya nikmat, ada juga manusia yang menghargai aku. KEpada hamba Allah yang banyak menolong itu, semoga Allah berkati hidupmu dan sentiasa memurah rezekimu. Air tangan yang kau masakkan itu akan menjadi ingatan kepadaku.Sayang kau selalu..Kau adalah antara yang terindah, dan sentiasa di memori...

1 comment:

Fadhlah said...

erk...ketam?masak lemak pulak tuuuu