Sunday, July 12, 2009

Sukan Sekolah

hAri ini HAri Sukan Sekolah.
Tugas aku ialah mengcunkan budak bawak sepanduk..
So, hasilnya..hahaha..

Mentor and mentee

Yang belakang tu Luqman.Asal ja aku cakap aku tak datang sekolah. Dia mesti cakap. Teacher kawen ke..?sebok plak..huhu..
Aku pon involve bahagian persembahan..Sementara nak tunggu budak perform aku pergi gerai. Ada laksa kedah. Sedap..cam kat kedah dowh..then, rojak,,layan toi..teringin aku tengok budak makan stick nugget..aku pon beli..Gerai Kelab Guru aku jual Bandung Soda a.k.a Soda Gembira,,
Tapi part yang aku cam nak kena heart attack..Acara pegawai..4x50m..aiyaksss...aku makan dengan gumbira tadik..Gulp..cemana nak lari..tawakal ja..Alhamdulillah selesai gak acara tu. Aku tak memalukan diri sendiri..hehe..

4 comments:

Silverleaf said...

hehe ang solek budak tu sampei nampok macm student UIA..hehe....

yattt said...

ok la 2..masin mulot ko, mana tau..dapat budak tu masuk uia..dapat pahala kita doa kat dia..amin..

SasHa Lee said...

eheh..awk solek budak tue dah jadi ala2 awk dah.. comeei jer.. lepas makn ..lari..bahaya tue..heheh..

yattt said...

thanx sasha..huhuh..tuh la pasal..tak tahu menahu langsung ada acara pegawai..