Thursday, June 26, 2008

hentaman

Last time aku kat block hostel,,,aku pakai slipper made in Thailand. Jalan punya jalan aku x perasan lak member aku cuah air basuh baju dia atas lantai depan bilik dia..So, tanpa memikirkan masa depan, aku jalan dengan gumbira. Selepas itu, apa yang aku sedar slipar thailand ni jadik x leh kawal aku lalu aku terjatuh di depan bilik member.Malang x berbau, pintu bilik dia terbukak sket. aku terhantuk kat pintu tu.Mulut aku terkunci. Guna SoLEX mmg susah nak buka.Aku diam seribu bahasa.TEngok-tengok Roomate aku ngan geng member bilik sebelah tngok aku terbaring kat atas lantai.Aku tak ingat kenapa aku x bangun. tp peha aku sakit gak akibat jatuh macam nangka busuk..Apa yang aku risaukan aku x pasti sama ada kesan jatuh ni buat aku cam ilang ingatan.Aku nak recall benda yang aku pnah belajar pon aku x ingat gi..ke otak aku berkarat sebab tak paksa otak ni berfikir..Aku sememangnya pemalas nak berfikir.tp yang aku paling suka buat ialah aku suka kemas rumah. Bila kemas rumah aku cam aku dalam dunia aku. aku berdialog ntah apa-apa la..Tapi aku x nafi aku banyak gak terhantuk pokok besar atas kepala aku..Yat!apsal suka sangat pk negatif.pikir positif. You CAN DO IT!Kambatei!

2 comments:

Hariry Ariffin said...

Positive thinking!

Anonymous said...

takpe doktor ada ckp kat aku, bdk kecik kena skali skala jatuh sepaya bendalir dalam badan bergerak lebih lancar... huhuhu... weh serious aku tak tipu ko... hahaha