Friday, September 26, 2008

Terawih..

Went for terawih last nite. And i felt like He had emptied my heart. LEt's forgive. I don't have the rights to judge and if i punish pon, x sesuai kut. LEt Him do his job and i continue my life. Let Him pay.Sometimes rasa tired la bila orang x pandai appreciate friendship ni. It means a lot to me. Buat aku hurt bila jadi macammana dan terus tawar hati..Tapi bagus jugak dok pulau 2.dapat duit gaji beso..cam dzul..dekat 8000 woo.kenal hati-hati manusia yang Tuhan je yang boleh bayar budi baik diorang.Walaupun diorang bukan orang semenanjung tapi hati mereka suci. Aku tak penah rasa terasing..Kecuali GB aku yang agak psiko sedikit. Knapa character GB kita sama eh Reen?heheh..Memang ada hikmah..aku belajar hidup menghargai elektrik dan air..heheh..and aku knai kawan baru mcam sumandak,cekgu-cekgu yang slalu sponsor makanan kat cekgu bujang, REen teman sehotel..heheh..Thanx God bagi aku peluang kenal insan2 istimewa ni..

2 comments:

Anonymous said...

Revenge is a dish best served cold...
Yet again, whom would have enjoyed a cold dish? None...
Let Him decide...
We just learn by experience and try to let go...

yattt said...

thanx dzoll..nak sg..!(seoul Garden)