Monday, April 6, 2009

AssemblY!

Hari ini aku jadi ketua kumpulan guru bertugas..muahaha...so, banyak kerja la. Hari ini, aku bangga dan gumbira kerana aku mampu handle budak-budak yang ramai dan juga di hadapan guru-guru. Yang paling aku tak dapat terima Guru Besar turun padang pulak hari ini. Nasib baik semua berjalan dengan lancar. Aku mampu buktikan kat cekgu-cekgu skolah aku, aku berani terima apa diorang kasi. Satu perkara yang aku rasa nyesal, arini baru aku discover yang kita akan hilang gemuruh sekiranya membaca surah Al-FAtihah. Ni kes budak baca doa tepi aku tu, dia baca aku pon follow Fatihah. Tengok2 rasa tak caya..aku kan darah gemuruh. Aku boleh buat...Thank you ALLAH for giving me the strengthS whicH I never think of it..

4 comments:

Fadhlah said...

huhuhu..ari nie pegawai ppd datang...tapi takper..semua kengkawan..yang cikgu baru tu..mmg kena la ngan kita org..hahaha

p/s: kepada cikgu baru tu..jgn tunjuk ek yer ngan senior mu ini...tgk lubang idung sudah la...klu tak main politik,jgn duk memandai nak tunjuk bagus!...

msg ini tiada kena mengena ngan YAT dan juga kengkawan yang lain...sekadar meluahkan perasaan pada cikgu baru yang baru posting tu ajer...

yattt said...

hahaha...padlah sakit ati tu!

Silverleaf said...

wei padlah...pasan tak...cikgu2 baru KPLI kan mesti xreti kawal kelas ngan wat keroje kan...nape yek?...express sangat kot....

Sir Matno said...

hmm..