Friday, August 29, 2008

KK HeRe i CoME!

YEy!Akhirnya aKu surviVe jugak kat Sabah ni.Tapi duit macam air pasal kerana merempat di hotel pada hujung minggu.So cuti sekolah sampai.MAk tanya aku nak balik ke?aku cakap x mau.nanti nak kena kuaq duit beli tiket plak.Aku, syitah, reen, matno and dzul lepak kat kudat semalam. Kitorang lepak kat umah Syitah. Sedap spageti Syitah masak. CAm ngidam pon ada ni bila mengingat spageti dia masak. Sedap wo..!Esok pagi kitorang gerak ke KK. Sampai kat Kk, lepak area Kg Ayer.Cari la hotel murah nak sep wit kan. Dapat hotel Swiss PAlma. Okeh ja hotel tu. Tapi sampai satu masa, aku sangat nak terkencing. Reen tergatal tangan ketuk pintu satu bilik yang kitorang ingat toilet. PAstu ternampak pompuan ngan kain batik. SHIT!Hotel GRO.

Mampus nii..Takpa, positive thinking. Tadak apa la..that time cam teringat kat bagus ada Acid yang slalu protect aku time berjalan ramai2 ni.Tapi takpa, it's time for me to stand on my own.petang tuh kitorang pegi Centre Point jenjalan. Joon pon sampai. dah cam TEYL gathering.Syitah belanja kitorang makan SUndae COne.terasa nikmat bila di Pulau jumpa cone sundae yang lagi sedap kat peninsular. Dia cam milky lagi. Reen pilih baju pasal nak balik convo. baju 7 hengget kat kedai cam F.O.S.aku ternampak karrimor yangberharga 150 dan cantik.tapi bila pegang kain dia cam nipis ja.x jadik beli.takpa nanti aku balik, aku nak bli kat pertama.kesian karrimor ni asyik berjalan walaupun barang sket..

At 5 o'clock kitorang gerak balik hotel tu amik beg reen yang nak balik kg.Nak balik konvo.SO, aku syitah and matno teman reen p airport.Lepak kat sana.Tiba2 perut meragam.Beli plak aku pil chit kit tek aun. Bila reen dah setel, kami pon balik la hotel.kat hotel dah agak gelap. Pastu dengaq kata geng TEYL wat gathering kat restoran Rafidah bawah hotel. Happy gak ramai kat sana. ada along, yaya, thulsy, momo, syuga and ada gi..diorang rushing datang tempat kami dok pasai nak warning tu black area.Aku cool dalam ati. Then, budak2 nidah balik tinggai aku dan syitah.

Ada pakcik mengushar kitorang dua..Seram sejuk plak. Budak2 laki pon kata gak cam tu.So kepala aku start berpikir.Aku ada syitah ni.BEsar tanggungjawab aku. jadik apa kat dia mati aku. Aku bagitau dia bawak benda penting cam tooth brush and kain semayang. Bawak beg kecik. Risau ada org stalk kitorang. Kalu x obvious bleh wat cam x pi mana pon.

Aku plan nak p La meridian HOtel. Setakat semalam 200 bleh lagi nak sewa. Tanya receptionist dia, mak ai 545 henggit semalam. Adui..jenjalan lagi kami..semua hotel fully-booked. School holidays gi pon. jenjalan lagi sampai nampak Summer LOdge. Backpackers Hotel. Bnyak mat saleh ngan foreigners. Depa ada package outdoor. nanti aku kena join ni. Thanx matno and Dzul pasal accompany us sampai new hotel. Jangan iri hati. Best hotel tu.nanti masuk duit kita dok gi sini no..

4 comments:

Anonymous said...

sorry pasai aku yang reccomend hotel tu (its "Pamol Swiss" by the way). sori sangat2.

yattt said...

at least i got sth interesting to share in my blog tau!

Hariry Ariffin said...

Oit!
Buat dalam paragraph la. hehe, Pening mau baca, :D

syitah said...

xpe2, kita urang saja mauk kamuk jadi hero lepas tu...kawankan kami round2 cari hotel kan mlm tu hehe..