Sunday, August 31, 2008

Sambungan Rumahku


Sambung balik..takut gambo banyak nanti x leh publish plak..mana tau besaq gambaq tu nya size.Yang ada kain selimut striking tu tilam aku..Aku beli tilam kat syitah RM50 siap ngan pam sekali. Lepas aku beli semua cekgu kat skolah aku beli termasuk Ustaz HAAfiz..hehe.teruja woo..Jangan tertipu.Yang gambaq ni selepas kemas.Sebelum kemas..jeng..jeng..jeng..




Kantoi!


Ni dah dapur aku..tadik kat picture no. 2 half part of bilik guru ada pintu belakang.turn kiri pastu nampak dapur..Pintu pink tu toilet.Nak tengok toilet ke?malu la I..


NI dapur ngan Bilik SPBT and teaching aids nya tempat.Ni aku dah kasi clear..Kalu tak, MasyaAllah..dasat woo..

Ration gua..Siap kuali baru tu..haha..bangga la.. Thanks ENcik Ariffin ISmail dan PUan Badariah yang berabis mengsponsor aku..nanti saya up lagi 25%..Nampak muka adikku, Hariri yang ada simbol dollar kat mata bila aku dapat gaji..heheh

....ni baru bilik guru..aku lupa nak tangkap gambaq part luaq sekolah..akan datang ye!