Friday, February 5, 2010

Terharu

Aku MC 2 hari kes tak sehat ngat. PAstu sesampai aku kat sekolah..Sorang2 budak KElas 2 JAya datang hai kat aku. Mau satu kelas jumpa aku on the way nak punch kt pejabat. Sweet gak. Rindu kat aku kut..huhu..perasan. Aku masuk kelas paling pandai. Elok nak keluar kelas budak dah alaa...teacher dah nak kuar..so aku kasik la homework.Seronok pulak ada homework. ada gak spesis ceni..Yang penting hari ini, aku suka budak darjah 2 dari budak darjah 4. Pandai menghargai..Darjah 4 memang boleh wat stok kawan. tapi diorang dah start tumbuh ekor so ada la sket perasaan best dalam diri sendiri. Kadang2 aku pikir budak2 darjah 2 ni suka aku ka berpura-pura.?huhu..tapi aku sayang diorang..JAdi la manusia penyayang.

1 comment:

Fadhlah said...

cerita la lagi pasal ikrammm