Sunday, August 31, 2008

Rumahku SekolahKu





Selalu aku x percaya dengan slogan Sekolahku Rumahku.Tapi harini aku mulai percaya dengan prinsip yang diperkenalkan oleh kementerian pelajaran Malaysia. MAri ku perkenalkan Sekolahku yang juga rumahku sebab aku tinggal dalam bilik guru sekolahku yang merangkap bilik penolong kanan HEM. Thank you Cekgu Wahab yang sudi mengorbankan bilikmu kepada cekgu perempuan SK Batu Layar.Seperi yang dapat dilihat. Yang meja ada plastik atas kerusi merupakan meja TEacher Hayati. BErselerak la..anak sappa ni.?Anak Cek Pin ka??muahah..Aku la juga bekerja di kaunter pertanyaan a.k.a penyambut tetamu.




Yang this view pulak half part of this staff room.




HA...Kantoi..bilik aku.Nampak almari kungfu pandaku?Jeng2..Dekat tak sekolah ngan umah aku tak?bukak pintu nak pi mandi pon dah bleh tulis nama report pagi2 kat skolah.JImat minyak dan tenaga.Rasa ngantuk bleh masuk tidoq sat.Tapi tak wat pon.aku kan cekgu cemerlang..Hehehe..





Ha..almari chomelku..tapi maafla..setengah zip tu dah patah dan tercabut.yang tepi almari tu cam box hitam disponsor penuh oleh Puan Badariah Abu Bakar yang dibeli di IKEA.Thanks mamaji..siap la aku balik sana aku bli macam2 gi bawak balik.hahah.Yang kotak tpi kotak itam roomate aku yang punya..aku sambung lagi nanti yer!


1 comment:

Hariry Ariffin said...

:D
Suppose rumahku syurgaku kan?
BTW keep updating yourself!