Monday, October 13, 2008

HEROES

ACID
Logik tak kalu nanti anak aku ada stail2 muka ceni?hehe..Aku rasa cam nak kunyah2 ja budak ni.

DZuLL
KEcik-kecik dah pandai nak wat aksi ngeri..Ko tengok mamat INdia kat belakang pon cam dok ready in case ang jatuh. Jangan time anak ang letak kat EIFfel ToWEr lak..heheh

JEHaN
Duit gaji ko masuk make sure ko belikan keta kat abah ko jugak.!Pengaruh bapak dalam kehidupan. Bapak askar anak pon kena pakai macam askar. Aku rasa ang silap pilih profesion la.hehe

MatNo
Orang tua ni gatai nak menikah. Dah la songkok liplap liplap...Awek mana la bapak ang culik ni?

MaiL
Aku merasakan kalu mail maintain badan dia camni sampai la..not bad jugak.

DiN
Ni gambaq DIn.esok Lusa gambaq anak dia pulak. DIn tunggu apa lagi.

2 comments:

zruilseta said...

yeah yeah aku cute...

Sir Matno said...

hahaha.. ceh... tu sepupu sesusuan aku... jeles la ang takdo dalam gambaq tu kan?!!