Thursday, July 3, 2008

Tadika Strawberi

dah seminggu x update blog.Dalam seminggu ni la aku sebok dengan kanak-kanak ribena di tadika strawberi. Kalu ikut memang pagi-pagi liat ja aku nak bangun nak ajar budak-budak ni.tapi bila dah sampai kat tadika, sembang ngan budak-budak seronoknya..pening bukan main bila kelas aku budak ada sangat pandai ngan yg slow sangat.so tugas aku kena ajar budak-budak ni sampai pandai.waktu ni la aku sedar, aku belajar bagi budak 2 kumpulan. yg terer ngan yang lemah sikit.kerja pun bahagi dua.yang pandai dah boleh baca suku kata..yang lemah aku bagi diorang pandai A-E dulu. Alhamdulillah, usaha aku berjaya. Dalam seminggu diorang dah pandai baca a-e..Seronok je rasa.. Sejuk nya dunia..

1 comment: