Wednesday, February 25, 2009

SEnamroBIk tanpa HEnti

Berdiri kat belakang : nisa', Tina, Yaya ngan Hong Wei
BArisan hadapan : Yat (Aku), Stella, Kee Nee, Ayu, Amy dan Yanti

MEngingatkan aktiviti ni, aku rasa tahap stamina aku agak teruk. Beberapa minit sebelum nak habis competition, aku dah macam give up. Tak salah aku, Yanti la insan yang di sebelahku yang menyuruh aku bertahan. Memang confirm macam nak pitam. Tapi juri yang bertugas memberitahu, tak lama dah ni dik. Sikit ja lagi. Aku tau memang tak menang la. Muka dah toya. tuh la gatal lagi, perut kosong minum 100 plus. Hebat. mana la aku dapat idea ni..Time dok aerobik, aku siap muntah gi..kuang3x..tak senonoh betul..Kebas kaki, pening sikit-sikit pon ada.

Akhirnya, berakhirlah penyeksaan. Bila keputusan diumumkan, seronok ja aku dengar Yaya dapat hadiah, Hong Wei dan siapa lagi yang aku tidak dapat ingat. Aku tak payah cakap. MEmang tak harap la. Buat pon macam apa ja tadi.heheh..time dia announce nombor 2, aku tak percaya, aku dapat!RM200..heheh..rezeki yang tak disangka. Alhamdulillah. Dah la time tu tengah kurang duit. Duit tu aku buat belanja makan best2. Selalu masak kat hostel ja. Save budget. HAppy woo..

No comments: