Thursday, March 12, 2009

Toys r US


Koleksi mainan di mejaku..heheh..

9 comments:

Fadhlah said...

hehehe...kena simpan tau barang2 tu..ujung taun kena bagi balik...dah ader pekeliling pasal harta rampasan nie...hehehe.

p/s: klu tak pulangkan..pemilik ble dakwa yat tau..kui..kui..kui..

Fadhlah said...
This comment has been removed by the author.
Fadhlah said...
This comment has been removed by the author.
Silverleaf said...

ooooo mesti rampas sbb nak men sendiri kan? hehehe.....hmmm selalunye kalo rampas pun end of the day bg balik...sian kat budak2....tapi suh le janji jangan bwk lagi....kalo bwk jugak lepas seminggu baru bagi.....penat tau diorang nak kumpui duit beli menan....

Fadhlah said...

btol2...aku masa sekolah pon cam tu gak..klu cikgu rampas tu..mcm sedih gila ah...padahal bukan main pon..budak lain dengki ckp kat cikgu aku main meynan tu dlm kelas...waaaaa.kua..kua..kua..

yattt said...

tayah..brapa kali warning pon dok bawak..diorang ni budak slow sket..kelas last and tak makan saman..banyak duit diorang ni..

Sir Matno said...

aku tak pernah rampas benda2 mainan mcm tu kat banggi.. kalau nak rampas, kena amek simpan anjing2 dalam bilik aku.. dah bertaburan binatang tuh kat sekolah.. muahahaha...

ang bagi balik end of the year.. budak2 selangor ni bukan leh percaya, kan mak bapak dia p saman ang.. dah la loyar ang kt banggi! mmmuaaaahh!!

zruilseta said...

aku penah rampas byk cincin yang dpt free bila budak beli gula2...

syok tgk muka diorg bila aku ketuk semua cincin tu dgn tukul dpn mata diorg hahaha...

acid said...

kalu nak menan,bgitaula...
nnti abg belikan
jgn amik org punye...
kecian...
haha..